U bent particulier en hebt schade aan uw carrosserie?
Geen erg. Het enige wat u moet doen is ons eventjes contacteren om te kijken hoe we de wagen het beste kunnen herstellen.
U bent omnium verzekerd of u bent in uw recht?
Graag nemen wij het dossier in handen, wij werken immers rechtstreeks voor heel wat verzekeringsmaatschappijen. U kan gerust tegen uw makelaar zeggen: "stuur het dossier maar op naar Carrosserie Van Laer".
Ondertussen kan u eventjes bij ons passeren zodat we:
- de schade kunnen opmeten,
- u kunnen inlichten over de herstelduur,
- een afspraak kunnen geven voor herstelling.
Zo makkelijk kan dat zijn.
Tijdens de herstelling hebt u de mogelijkheid om met een vervangend materieel rond te rijden. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met het type wagen dat u zelf bezit. Let wel: we hebben geen ongelimiteerde voorraad aan vervangwagens dus we kunnen niet altijd garanderen dat we onmiddellijk een vervangwagen hebben klaarstaan.
Een andere mogelijkheid is dat we u terug naar huis brengen en na de herstelling komen halen.
U bent in fout en niet verzekerd?
Dit is lastig, een foutje is helaas snel gebeurd. We voelen mee met de situatie en bekijken samen hoe we de herstelling het beste kunnen uitvoeren.
Het beste komt u even tot aan de deur, zodat we een op maat gemaakte offerte kunnen opstellen.
Bij ons hebt u eveneens recht vervangend materieel tijdens de herstelling.
In beide gevallen geldt natuurlijk de grootste zorg en kwaliteitsvolle herstelling.
We maken geen onderscheid tussen klanten in eigen fout of of verzekerde klanten: we zijn allemaal mensen, gedupeerd in dezelfde situatie.